Michelle Simonsson

Alla inlägg under mars 2014

Av Michelle Simonsson - 31 mars 2014 21:13

Hej
Idag har de varit så sjukt fint väder.

Min syster fyllde år idag så vi åt på
en resturang. :)

Kolla gärna in min Instagram: Michelle_S_01
Om ni vill ta kontakt med mig så har jag kik: Michelle4848

Om ni gillar mina inlägg blir jag sjukt glad! :D

<3<3<3

Av Michelle Simonsson - 29 mars 2014 22:16

Idag har jag varit på ikea
Jag köpte: en skrivbordstol, en skrivbordslampa, en spegel och ett skrivbordsunderlägg

Jag har också åkt rullor i de fina
vädret. Solen har ju skinit nästan hela dagen! :)

Av Michelle Simonsson - 27 mars 2014 21:19

Idag i skolan har de varit en ledsen dag. De var en tjej som gjorde dem andra ledsna. Jag har för det mesta varit glad men när andra är ledsna blir man lite ledsen själv. Men inget kan göra längtan till fredag till något dåligt.

FREDAG!!!!!
FREDAG!!!!!

Av Michelle Simonsson - 10 mars 2014 21:13

Jag gillar inte måndagar.
Anledning 1: jag lyckas alltid få huvudvärk.
Anledning 2: de är första dagen på veckan d.v.s 4 dagar kvar till helg.

Och på måndagar har jag kör och blockflöjt, på kulturskolan. Och de är i 1 timme. De får mig alltid att bli trött i huvudet. :(

Av Michelle Simonsson - 2 mars 2014 19:23

Idag kom jag hem från Kiruna. På arlanda var jag på två affärer. Victora Sicret: 1 body lotion, 1 body mist och 1 body wach i doften sheer love och en body lotion i doften hallo darling. Och i en affär som jag inte vet namnet på köpte jag: i body lotion i doften pink grapefruit och eskada taj sunset parfymen.

Av Michelle Simonsson - 1 mars 2014 21:37

Jag har varit i kiruna från i torstes till imorgon. I fredags har vi och åkte hundspann, var på ishotellet och var nere i världens största järnmalmsgruva. Fast vi var i visnings gruvan inte där dem spränger.

Fakta: Gruvan där dem spränge ligger ca 1175 m under marken. Dem spränger i gruvan från kvart över 1 till halv 2. Sen måste den vädras ut all farlig luft i ca 4 timmar, därför spränger dem på natten så att dem kan börga jobba sen på morgonen igen. Ca 600 personer jobbar nere i gruvan. Men allt styrs med maskiner.

Jag har också åkt längdskidor och klappat renar!

Bild 1: hundspann
Bild 2: ishotellet
Bild 3: gruvan
Bild 4: ren

Presentation


Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards