Michelle Simonsson

Alla inlägg under januari 2015

Av Michelle Simonsson - 28 januari 2015 21:21

Hej.
Imorse så skrev jag ju att de skulle bli kul på idrottslektionen för mina kompisar skulle hålla i de. Men dem hade inte lämnat in planeringen på hur dem skulle göra, så vi fick göra något annat.
Men de var bara bra för dem som hade idrottshallen innan oss hade lämnat kvar redskaps gymnastiks utrustning typ, så vi fick göra de istället om man ville. Vissa ville hellre spela handboll så de fick dem göra.

Vi slutade redan kl 13:15 för vi hade ingen mentorstid eftersom våra mentorer har IUP samtal.
När jag kom hem så blev jag väldigt sugen på scones. Så jag gjorde sådana till fika. Dem blev riktigt goda.

Runt klockan fyra så började jag göra mina läxor. Till imorgon (torsdag) så hade jag en tyska uppgift.
Men den jobbig läxan är att vi har prov på måndag i SO, så jag har pluggat en massa till de. :(

~ Hoppas ni har haft en bra dag ~

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 28 januari 2015 08:02

Godmorgon!
Idag är de en kort dag för mig. Jag börjar nämligen 08:50 vilket är väldigt skönt. Och sen slutar jag 14:00. De är dock inte dem bästa lektionerna idag, men jaja.

Denna terminen ska vi i klassen få hålla i olika lektioner. Så t.ex om man är bra på dans kan man få hålla i en idrottslektion men dans. Tre av mina kompisar ska hålla i typ en hinderbana. De tycker jag ska bli jätte kul för vi har väldigt ofta bollsporter på idrotten nu för tiden.

Jag har precis duschat och ätit frukost så nu ska jag bara sminka mig också, så kan jag gå till skolan sen :)

~ Bild från We Heart It ~

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 27 januari 2015 18:40

FOREVER
~ Aloe Lips ~
Idag tänkte jag tipsa om mitt favorit
läppbalsam dem senaste månaderna.
Jag köpte mitt på en mässa
i oktober, tror jag.Jag tror att den
kostade ungefär 50 kr.
Man kan köpa den från återförsäljare
på nätet.

Den har helt klart räddat mina
läppar denna hösten/vintern.
Om du inte riktigt har de perfekta
läppbalsamet så borde du definitivt
köpa detta. Den innehåller bra oljor
som gör att läpparna mår riktigt bra.

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 25 januari 2015 21:37

Idag var jag och mamma och handlade först på maxi och där köpte jag ett par örhängen som är rosetter. Sedan åkte vi till dollarstore.

Där köpte jag:
Ett smyckesträd 50:-
En burk 20:-
Tre ljuskoppar 10:-

På ljuskopparna var de 10:- styck eller 3 för tio så då köper jag ju såklart tre. Och burken behövde jag till en DIY jag ska lägga upp senare någon gång. Och smyckesträd köpte jag för att jag har många långa smycken som jag inte ha någon plats till.

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 24 januari 2015 23:31

I ett par veckor nu så har jag haft ont i en del av ryggen. Och idag va jag och fick massage. De var jätteskönt, hoppas min rygg blir bättre nu bara.

Till lunch åt jag bullar. Min favorit bulle är ostbulle helt klart.

Runt klockan halv fem började jag göra mig i ordning för jag och mamma skulle till min moster för dem hade kalas. Min syster och pappa kunde inte följa med för min syster är sjuk.

Jag hade jättekul där, dock glömde jag att fota men ni får nöja er med en outfit bild som jag tog innan vi åkte.

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 22 januari 2015 21:36

Grattis Julia!
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli så bra vän med någon på så kort tid. De har bara gått en termin liksom. Jag är väldigt blyg och trodde faktiskt inte att jag skulle hitta en ny bästis som du! Vi har riktigt roligt tillsammans och jag vill aldrig att vår vänskap ska ta slut!

<3<3<3
~ Till Julia ~
<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 19 januari 2015 21:21

Idag kom min almanacka som jag hade beställt från www.personligalmanacka.se

Om ni funderar på att skaffa en ny fin almanacka till 2015 så gör den extra personlig.
Jag blev jätte nöjd med min och de var helt klart värt pengarna. Jag vill gärna ha en liten almanacka så att man kan ta med den i väskan hur lätt som helst. Den jag beställde var i storleken 105x142 mm och den kostade 225 kr. (Perfekt storlek enligt mig)

Jag tog några fina bilder från
We Heart It och satte ihop till ett collage som jag blev väldigt nöjd med. På baksidan tog jag bara en bild där de stod " I'm going to succeed because I'm crazy enough i think I can".
Man fick även välja vad man ville ha för design, om man ville ha t.ex Veckans "träning" eller veckans "Att Göra".
Man fick även med en liten linjal och en liten plastficka till den.

Jag är inte sponsrad! Jag tycker verkligen att denna sida är jätte bra och så fort min almanacka tar slut kommer jag köpa en ny därifrån.

Av Michelle Simonsson - 12 januari 2015 21:46

Jag tänkte tipsa om en trillogi som jag tycker är riktigt läsvärd.

Den första boken heter sommaren jag blev vacker.
Den andra är ingen sommar utan dig.
Och den sista som jag håller på och läser ut nu är sommar för evigt.

Dem handlar om en tonårstjej som alltid i hela ditt liv har åkt ut till en sommarhus vid stranden tillsammans med en annan familj. Dem stannar där hela sommaren men i andra boken så händer mågot som förändrar allt.

<3<3<3
~ Michelle ~

Presentation


Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards