Michelle Simonsson

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Michelle Simonsson - 6 januari 2015 22:09

Inatt sov jag och min syster hos min faster. Vi hade jättekul. Jag åt en rostad macka och joghurt till frukost och de var väldigt gott. Efter frukosten tittade vi lite på tv. Sen åkte vi till en park där man kunde åka skridskor men vi ångrade oss sen.

Min faster hade en supercool tvål som är som en blå gelé. Den är iallafall från Luch. Vi ville gärna ha egna sådana, så vi åkte till Luch. Men innan dess så åt vi på espresso house. Där åt jag en ostsmörgås och varm choklad. Men sen gick vi till luch och de var första gången jag var inne där och asså de luktar jättemycket. Det luktade visserligen gott men ändå. Jag önskade verkligen att jag hade haft ett badkar så att jag kunde använda sådana häftiga badbomber.
Sen bredvid Luch låg
The Body shop så vi gick ditt också. Men där kollade vi bara.

Ps. Jag ska visa gelé tvålen imorgon tänkte jag.

<3<3<3
~ Michelle ~

Presentation


Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards