Michelle Simonsson

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Michelle Simonsson - 4 januari 2015 21:56

Hej!
Idag var jag i bokskogen men min syster och min pappa. Vi hade väldigt kul. Först så fikade vi på bullar och varm oboy.

Sen gick vi lite i skogen men efter en stund så fick vi stanna för min lillasyster hade tappat sin telefon. Vi ringde till telefonen och någon svarade. Han sa att dem hade hittat telefonen i skogen och tagit med den hem för att lämna den till polisen. Vi fick gå till backs till bilen och köra för att hämta den hos honom.

Sen körde vi hem och när vi sen var hemma var jag väldigt väldigt trött. Jag kollade lite på youtube och somnade nästan. Jag åt taco till middag och sen gick jag och duschade, de var skönt för de var väldigt kalt i huset idag. Jag kollade även på Therese Lingrens livestream efter de.

<3<3<3
~ Michelle ~

Presentation


Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards