Michelle Simonsson

Alla inlägg under oktober 2015

Av Michelle Simonsson - 20 oktober 2015 13:00

 

 


De inredningsetaljer som jag tycker är sååå fin på hösten är ljus, löv och mysiga kuddar. Ljus har jag överallt för de gör bara ens rum väldigt mysigt på vintern och hösten. 

 

Som ni ser på bilderna så har jag också plaserat ut löv lite fint i rummet. Jag köpte mina löv i en liten butik i smyge som heter "södrast" men om man inte har möjlighet att åka dit så har jag även hittat liknande löv på: 

 

Glasverandan.se

http://glasverandan.se/att-dekorera-med/host-lov-att-dekorera-med/



Jag har också hittat ett par trälöv. De är inte lika mina löv, men de kanske kan vara fina också.

http://www.nille.com/hjemoginterioer/dekorogpynt/dekorogsmaapynt/dekorogsmaapynt2/dek1107/

Av Michelle Simonsson - 17 oktober 2015 15:49

Jag vill jättegärna börja blogga igen men vet inte om jag har tid.

Har både YouTube, skola och om jag ska böja blogga igen vet jag inte om jag kommer hinna med allt.

Jag skulle kunna börja blogga lite. Typ kanske inte varje dag utan minst 1 gång i veckan, men förhoppningsvis mer. :)

Presentation


Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards