Michelle Simonsson

Alla inlägg under juli 2014

Av Michelle Simonsson - 27 juli 2014 21:46

Hej!
Idag har jag varit i smyge med familjen. Vi fikade först på i en typ stor stuga som har till hört min mammas mormor. Sen gick vi längs stranden till magasinet och tittade i en butik där. På vägen hem besökte vi en fyr som vi gick upp i, det var väldigt varmt längst upp så då bestämde vi oss för att bada när vi kom hem. De var 30 grader i poolen och jätte jätte skönt, men vi badade inte så länge för sen var de dags för middag.

Jag glömde säga att i förmiddags var jag och pappa ute och sprang. Vi sprang 3.73 km.

Av Michelle Simonsson - 21 juli 2014 19:57

MYROS
Balancing Olive oil & clay - face mask

Idag testade jag denna ansiktsmask. Jag och min mamma köpte den i Turkiet och ska ha den tillsammans. Jag tycker att den är mycket bra, men detta är faktiskt den första ansiktsmask som jag använt så den har inte några konkurrenter. XD
Den gjorde huden ganska len och fin.

Den får 5/5 poäng. :)

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 21 juli 2014 15:13

Igår kom jag hem. " home sweet home". Nu sitter jag och mamma och Linnea och dricker Turkiet te jag dricker smaken Mango, mamma dricker äpple och Linnea dricker en blandning. Vi köpte jätte mycket te vilket är bra för de är riktigt gått! Jag har precis testet en ansiktsmask som jag och min mamma köpte där nere, som vi ska ha tillsammans. De kommer en lite recention om den senare idag. :)

Av Michelle Simonsson - 16 juli 2014 11:52

Om du ofta gå in på min blogg kan du enkelt gör den till en app.

1. Gå in på safari.

2. Sök på michelle01.bloggplatsen.se

3. Då kommer du in på min blogg och
då ska du trycka på den symbolen som är på bild nummer 3.

4. När du ar gjort de kommer de upp en flik och då trycker du där det står
"Lägg till på hemskärmen".

5. Sen får du skriva vad du vill att den ska heta. Jag döpte den till
michelle01.bloggplatsen.se men man kan bara skriva Michelles blogg eller vad man vill.

6. Klart

Så, då kan du enkelt gå in på min blogg när som helst.

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 15 juli 2014 11:11

Idag tänkta jag rekommendera två saker som jag använder mest.

Tangle Teezer

De är en borste som inte sliter på håret och man kan borsta håret när de är vått vilket man inte borde göra med en vanlig borste. Jag har använt den varje dag. Den har även så himla fina färger, rosa och svart.

Lip gloss - Hawaiian Tropic

Detta lip gloss är jätte jätte bra. De återfuktar läpparna jätte bra, de är perfekt till fest som ett läppglans och de jag använder den mest till är sol skydd, för den ha nämligen spf 25.

Av Michelle Simonsson - 11 juli 2014 21:23

Nu sitter jag och släkten och ska snart äta på en jätte fin resturang. Den ligger så att man ser havet och solnedgången. Dem har även lagt fram jätte fina plast blommor över hela bordet. Vi äter på en fin resturang idag för min farfar fyller år. Vi har bara slappat vid poolen idag så de finns inte mycket att säga om det.

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 10 juli 2014 22:01

Tröja/hollister shorts/Kappahl ballerina skor/sko punkten armband & skärp/ köpta i turkiet

Presentation


Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards