Michelle Simonsson

Alla inlägg under maj 2014

Av Michelle Simonsson - 29 maj 2014 21:56

Idag har jag varit ledig för de är ju kristihimmelfärsdag. Idag he jag bara tagit de lungt och hoppat lite på studsmattan. Kl. 17.30 - 19.00 satt jag och syrran oc tittade när mamma dansade. Hennes dansgrupp ska ha uppvisning imorgon så dem tränade.

Mina saker som jag beställde från Dermosil har kommit de var en eye make up bruch och ett conceler stick. Där följde även med en ansiktsmask.

Av Michelle Simonsson - 28 maj 2014 19:18

Idag hade vi talangtävlig i skolan. Jag och min kompis Una sjöng All Of Me. Jag skakade så mycket att jag trodde att jag skulle svimma! Man hörde säkert på rösten att jag skakade jättemycket. Först valde en jurry (bestående av femmor) ut vilka fyra som skulle gå till final! Jag och Una gick tyvärr inte vidare. Lite synd för jag ville sjunga igen, för första gången lät det inte så bra (enligt mig). Men de var iallafall en tjej som spelade keyboard som gick vidare och tre som sjöng. Sen fick publiken rösta och då vann... En jättesöt tjej som heter Matilda hon sjöng White Horse - Taylor Swift. Hon sjöng den jättevakert.

<3<3<3

~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 27 maj 2014 21:36

Jaha då har man praoat första gången. Jag praoade hos min mamma på röntgen i Trelleborg. Jag hade desutom oturen att praoa den dagen dom skulle ha möte. ?
Jag såg desutom ut som ett stort vandrande lakan. Hehe trevligt. Or not! Men på kvällen var jag och spelade bränboll med syrrans klass. De var faktiskt roligt.
<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 26 maj 2014 18:42

Dena veckan går jag faktiskt bara en riktig dag, typ.
Måndag: vanlig dag
Tisdag: prao
Onsdag: talangjakt hela dagen
Torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag är jag ledig. Hehe man går ju inte i skolan på helgen men jag är ledig på måndag iallafal

Av Michelle Simonsson - 26 maj 2014 17:18

Hej!

Jag är verkligen glad idag. Efter skolan idag var jag på kultuskolan till kl. 15.30 När jag kom hem fikade jag, jag åt då yoghurt med hemmagjord müsli. De var jättegott! Och de bästa med dagen är att jag och min syster har fått en studsmatta!!! Om en stund kommer mormor, morfar och moster då ska vi äta sushi och sen ska alla hjälpas åt med att sätta upp studsmattan. Sen ska jag och syrran såklart hoppa på den!   

Men detta har verkligen varit en bra dag. Imorgon ska jag praoa! Ni får veta mer om hur de gick imorgon.

<3<3<3

~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 25 maj 2014 21:37

Halloj!
Idag har de verkligen varit fint väder! Imorse firade jag såklart min mamma med presenter och kramar. Kl. 11 idag åkte jag och mamma till skopunkten för jag behövde sommar skor och ett par till skolavslutningen. Efter de åkte vi hem till min moster som hade passat min syster medans vi shoppade skor. Jag lekte lite med syrran och sen var jag med min kusin och hanns kompis som också var där. Vi åt sedan jordgubbar och aprikoser. Mmm gott!
<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 24 maj 2014 21:44

De har verkligen varit en riktigt mysig kväll. Jag har varit hos min mormor och morfar med mamma och syrran, moster och Alex.

Vi åt grillat. De var riktigt gott. Nu sitter jag och myser med lite te och en mjuk filt. Jag rekommenderar verkligen raspberry, Lipton.
Kommentera och gilla!
<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 24 maj 2014 17:45

Idag var det inte riktigt lika bra väder som igår men bara de är varmt så är de väll okej. Idag har jag uppträdigt på biblioteket och i stadsparken. Det var väll trevligt. Sen gick jag, syrran och mamma till stan för vi skulle köpa en ny vattenflaska till mitt marsvin, Tessi. För vattenflaskan gick sönder och bara droppade ner i buren så de blev jätte vått. Och därför måste jag nu ta väck de. Jag har även hjälpt mamma att städa för min pappa åkte till island idag och ska vara där i två veckor.      

Han ska åka motorcykel där och de tar tre dagar att åka dit och tre hem så han kommer vara PÅ island i en vecka. Ikväll ska jag till min mormor och morfar. Kommentera och gilla så blir de roligare för mig att blogga! Då vet jag liksom att ni värkligen kollar på min blogg :)

<3<3<3

~ Michelle ~

Presentation


Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards