Michelle Simonsson

Alla inlägg under juni 2014

Av Michelle Simonsson - 30 juni 2014 20:01

Instagram: Michelle_S_01
Mail: Michelle@simonsson.it

Av Michelle Simonsson - 30 juni 2014 19:57

Hej!
Idag tänkte jag visa en galen make up. Jag kan göra typ en tutorial imorgon här på bloggen också om ni vill :). En sådan här make up har man ju inte vardagligen man den är rolig att göra när man har tråkigt. Jag älskar att experimentera med ögonskugga. ;)

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 26 juni 2014 21:40

Jag tänkte tipsa om en mascara och de är The Colossal Go Extrame från Maybelline new york. Den ger mycket längd och volym. Om du vill ha en mascara som ger festligt långa ögonfransar så köp den. Så jag rekommenderar verkligen den. ?

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 26 juni 2014 13:23

Sååå skönt med sommar! Att sola, bada och äta glass är de bästa man kan göra när de är sommar. Just nu ligger jag i en solstol hos Tess och ska snart bada. De är så sjukt skönt att bara slappa vissa dagar! Vi har får smörja in oss några gånger för solen är såå stark. Här är lite bilder från idag.

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 25 juni 2014 22:26

Jag har varit med Tess idag vi har badat i min pool. Den är fortfarande bara 20 grader men de duger som sagt när de är varmt. Vi har gjort några videor till videofyme och youtube. Förresten prenumerera på min kanal: Michelle Simonsson.
Jag ska sova över hos Tess. Vi kommer ha jätte kul. Vi sitter och äter melon, godis och dricker saft. Vi tittar på fotboll. Jag är inget stort fan av fotboll men de går ju att se på ibland.

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 24 juni 2014 21:13

Första doppet i vår pool! Den är inte så stor men den svalkar ju i vilket fall som helst så de gör inget. De var bara 20 grader men när man är varm så kan de vara skönt att hoppa i en svalkande pool. Har även varit på emporia idag. Jag köpte lite nya bikinis till Turkiet och såklart till resten av sommaren.

<3<3<3
~ Michelle ~

Presentation


Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards