Michelle Simonsson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Michelle Simonsson - 18 oktober 2014 16:15

Hej!
Nu är jag hemma från Ikea. Jag fick med mig lite saker hem som jag nu tänkte visa.

Soptunna 49:-
2 st Pennburkar 29:-
Magneter 29:-
Fönsterlampa 69:-
Rosa doftljus 39:-
Förvaringsorganiserare 19:-

Sen köpte vi massa saker till Linnea också. Så nu är jag riktigt trött!

Av Michelle Simonsson - 18 oktober 2014 12:52

Sitter just nu i bilden på väg till Ikea. Linnea (min lillasyster) ska ha lite nya möbler till sitt rum och jag ska köpa lite saker jag med b.la fönster lampa och spotlights. Jag kan vissa bild när jag kommer hem (om jag hittar någon jag gillar).

Av Michelle Simonsson - 18 oktober 2014 08:17

Igår var jag i stan och då köpte jag lite saker som jag tänker vissa nu.

HM- Ögonbrynspenna Light Brown, kajalvässare Isadora, batiste Dry Schampoo, real tekniqs Shading bruch, och jag glömde fota min nivea toner som jag också köpte där.

TGR- pennhållare Blåa (dem ska jag ha i mitt skåp i skolan), en lila hängarsak (bild ovan)

Kicks- Vit kajal Lorial, svart kajal Lorial, eyeliner Maybelline newyork

Jag kommer inte ihåg priserna, men om ni verkligen vill veta priset på något av sakerna så fråga i kommentarerna.

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 13 oktober 2014 21:20

Hej!
Vi åkte inte till bokskogen igår för de tar rätt lång tid att åka dit och på förmiddagen så regnade de så de skulle bara bli lerigt och regnigt att gå där. Så istället åkte vi till albäksskogen som ligger rätt nära. Vi tog med bullar som vi kunde ha till lunch och så fikade vi där sen, och så gick vi runt lite.

Bild: We Heart It

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 11 oktober 2014 22:02

Hej hej!
Jag tänkte berätta lite om min helg.

I fredags sov min bästa kompis Una över hos mig. Vi tog lite fina bilder b.l.a denna ovan. Jag testade en sminkning på henne som jag nog ska ha på halloween. Vi hade verkligen jätte kul.

Idag var hon hos mig på förmiddagen och sen gick hon hem vid lunch. Efter de har jag mest bara tagit de lugnt.

Imorgon ska kanske jag, pappa och syrran till bokskogen. Vet inte riktigt, men jag föreslog de för de var längesedan jag var där.

Så detta var väll ett litet uppdateringsinlägg. XD
Hejdå

<3<3<3
~ Michelle ~

Av Michelle Simonsson - 3 oktober 2014 21:48

! Så sant !

Presentation


Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards