Michelle Simonsson

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av Michelle Simonsson - 19 januari 2015 21:21

Idag kom min almanacka som jag hade beställt från www.personligalmanacka.se

Om ni funderar på att skaffa en ny fin almanacka till 2015 så gör den extra personlig.
Jag blev jätte nöjd med min och de var helt klart värt pengarna. Jag vill gärna ha en liten almanacka så att man kan ta med den i väskan hur lätt som helst. Den jag beställde var i storleken 105x142 mm och den kostade 225 kr. (Perfekt storlek enligt mig)

Jag tog några fina bilder från
We Heart It och satte ihop till ett collage som jag blev väldigt nöjd med. På baksidan tog jag bara en bild där de stod " I'm going to succeed because I'm crazy enough i think I can".
Man fick även välja vad man ville ha för design, om man ville ha t.ex Veckans "träning" eller veckans "Att Göra".
Man fick även med en liten linjal och en liten plastficka till den.

Jag är inte sponsrad! Jag tycker verkligen att denna sida är jätte bra och så fort min almanacka tar slut kommer jag köpa en ny därifrån.

Presentation


Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards