Michelle Simonsson

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Michelle Simonsson - 12 februari 2015 19:04

Idag fick vi ipads i skolan!!
Vi fick veta föra veckan att vi skulle få Ipads. Egentligen skulle vi få de i åttan men vi fick dem nu istället <3.

De är en Ipad Air men jag kan typ inte visa den utan skalet för de vore en uppgift som ingen skulle klara. Nä men den är riktigt riktigt svår att få av. Dem flesta i min klass tycker att detta skalet är väldigt fult och jag hållet helt och hållet med.

Nackdelar med skalet:
-Alla 7:or har sånna
-Skärmen är täckt med plast vilket är riktigt jobbigt.
-För den blir lätt repig och klibbig. XD
-Den blir lite klumpig
-Den är "konstig" grön och svart

Fördelar med skalet
+De skyddar bra

Men man får byta skal men om den går sönder då så måste jag betala hela kostnaden själv.

Men jag är riktigt riktigt glad. <3

<3<3<3
~ Michelle ~

Presentation


Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards