Michelle Simonsson

Av Michelle Simonsson - 11 juli 2014 21:23

Nu sitter jag och släkten och ska snart äta på en jätte fin resturang. Den ligger så att man ser havet och solnedgången. Dem har även lagt fram jätte fina plast blommor över hela bordet. Vi äter på en fin resturang idag för min farfar fyller år. Vi har bara slappat vid poolen idag så de finns inte mycket att säga om det.

Av Michelle Simonsson - 10 juli 2014 22:01

Tröja/hollister shorts/Kappahl ballerina skor/sko punkten armband & skärp/ köpta i turkiet

Av Michelle Simonsson - 10 juli 2014 20:30

[Bild]

En cool sak är att här på hotellet kryper de runt lite ödlor här och var. Dem är bara ca 10 cm långa så dem är jätte söta. Jag lyckades få en nära bild på en ödla faktiskt. Dem är ganska snabba så nu känner jag mig stolt. Hehe.

Av Michelle Simonsson - 8 juli 2014 22:02

Idag har vi provat stranden. Dem har en strandbar med massa god mat b.l.a pannkakor. Stranden var dock inte så fin för där var typ små klippor i havet. Vi har även varit och shoppat jag köpte inte så mycket men de blev ett skärp för mina shorts var tydligen förstora (dem passade när vi åkte hit). Resten av dagen har jag bara legat vid poolen. Nu sitter jag ute och myser med släkten. Vi ska snart till lite affärer igen, men denna gången med släkten.

Av Michelle Simonsson - 7 juli 2014 21:27

Tisdag:

Idag åt jag en jätte god frukost. Dem har så sjukt mycket att välja på! Efter frukosten gick vi till poolen och chillade. Nu är jag jätte jätte brun. Jag kommer komma hem som en pepparkaka. Hehe. Men jag badade nästan bara så de är därför. Jag får väll smörja in mig med alovera gel ikväll.

Av Michelle Simonsson - 7 juli 2014 17:25

Söndag:
Idag kl 7 gick flyget till Turkiet. Vi kom till flygplatsen kl 10. Då var det en timmes bussresa till side. Vi bor på seven seas. När vi kom dit åt vi lunch och sen gick vi till rummet och
packade up. Vi har kollat in en av poolerna imorgon ska vi bada i en annan. Nu sitter jag på rummet och vilar. Har precis varit på en kvällsschow. Ska sova nu godnatt.

Ps. Jag ska försöka blogga varje dag. De finns wifi i rummen och receptionen, men den funkar inte alltid.

! Detta skulle kommit up igår (söndag) men wifiet funkade inte!

Av Michelle Simonsson - 5 juli 2014 20:19

Nu är det äntligen bara några timmar kvar till flyget går! Ska bara sova först. Haha. Får väll se hur de går. Jag har alltid så svårt att sova där vi ska någonstans.

Planet går kl 7 och man ska va där två timmar innan. Fast vi ska äta på flygplatsen så jag ska stiga upp kl. 4.00 Vi åker till flygplatsen kl. 4.30 Vi ska åka från Sturup (Malmö airport).

Av Michelle Simonsson - 4 juli 2014 14:10

Love this dress!!

Idag kommer mina kusiner till oss, vi ska äta bullar till lunch och kanske bada. De är 25 grader i poolen så de är faktiskt inte så kalt.

Jag har nästan inga kläder att ha på mig, för jag har packat alla. Jag håller på att packa smink och lite andra saker jag ska ha med mig. Jag kommer ju bara sminka mig på kvällen för jag ska mest bada på dagarna, så jag behöver inte så mycket smink men de är så svårt att välja!

~ Michelle ~

Hej! Mitt namn är Michelle Simonsson jag är en 14åring från Trelleborg. Jag skriver om allt möjligt här på bloggen b.la vardag, mode och skönhet.